Ik heb al betaald maar ontvang nog steeds brieven
Heb je al betaald en krijg je toch nog brieven of e-mails van ons? Dat kan verschillende redenen hebben.
- Het verwerken van jouw betaling in het dossier kan soms even duren. De brief is misschien verstuurd terwijl jouw betaling op dat moment nog niet verwerkt was. Neem voor de zekerheid even contact met ons op of stuur ons een kopie van het bewijs dat je betaald hebt. Noem hierbij jouw dossiernummer. Je kunt dat doen via ons contact formulier.
- Het saldo openstaand dat in de brief wordt vermeld, is het openstaande saldo op moment van schrijven. Dit saldo is dan exclusief eventuele bijkomende deurwaarderskosten die nog zijn gemaakt. Hierdoor staat er mogelijk nog een bedrag open in jouw dossier.
- Jouw betaling is onder vermelding van een verkeerd dossiernummer of aan een verkeerd rekeningnummer gedaan. Neem voor de zekerheid even contact met ons op en noem hierbij jouw dossiernummer. Je kunt dat doen via ons contact formulier.
Ons rekeningnummer: IBAN NL07 RABO 0162 4462 17
Wil je zeker weten of jouw betaling is ontvangen? Neem dan contact met ons op.