Ik heb een herinnering of aanmaning ontvangen
Je ontvangt een herinnering/aanmaning als een herinnering aan een bedrag dat jij nog niet hebt betaald. Dit bedrag had vóór een gestelde datum betaald moeten zijn. Het kan zijn dat je moet betalen voor een herinnering/aanmaning. Deze kosten gelden vanaf de dag dat je de herinnering/aanmaning ontvangt.
Wat kan ik doen?
Je bent niet verplicht ons te woord te staan, maar dit kan wel helpen om tot een oplossing te komen.
Het is het beste om na het ontvangen van een herinnering/aanmaning alsnog direct te betalen. Zo voorkom je een dure procedure bij de rechtbank.
Je kunt het bedrag direct veilig en snel overmaken via jouw eigen bank met IDEAL.
Het bedrag kan je ook via de bank naar ons overmaken. Ons bankrekeningnummer is Rabobank IBAN nr. NL07RABO0162446217 op naam van Bosveld Incasso en Gerechtsdeurwaarders te Amersfoort. Vermeld in de omschrijving altijd jouw dossiernummer. Het dossiernummer staat in al onze brieven en e-mails.
Kan ik na het ontvangen van deze herinnering later betalen of een betalingsafspraak maken?
Kun je het hele bedrag niet in een keer betalen? Dan kun je een verzoek doen voor een betalingsregeling. Om een betalingsafspraak te kunnen maken vragen wij je om informatie om de aanvraag te kunnen beoordelen.
Kan je jouw gemaakte betalingsafspraak niet nakomen? Bel ons dan zo snel mogelijk op 033 – 47 00 000 om samen naar een oplossing te zoeken. Als je niet op tijd contact opneemt en de betalingsafspraak niet nakomt, vervalt deze en kun je geen nieuwe betalingsafspraak maken. Houd wanneer je ons belt je dossiernummer bij de hand.